Primary Advertiser
בשיתוף גמדים
12/08/2021

4 טריקים גאוניים שגורמים לילדים לאכול הכל

שני ארד, תזונאית שטראוס, מציעה לכם כמה טיפים שכדאי ליישם בשגרת היומיום

בווידיאו: איך אדע שהילד אוכל את כל מה שהוא צריך? (עריכה: אדר איילון)

אחת השאלות הגדולות שכל הורה שואל את עצמו היא "איך יודעים שהפעוטות מקבלים את כל האוכל שהם צריכים?". התשובה מורכבת כמובן, אבל שני ארד, תזונאית שטראוס, מציגה ארבעה טיפים שיעזרו לכם לסדר את השגרה ולדאוג לילדים שלכם.

חשיפה: יש ילדים שלא אוהבים עגבניה וכאלה שלא אוהבים מלפפון, יש כאלה שלא זורמים עם ירקות ואוהבים רק פירות. חשוב שתבינו שפירות וירקות משתלבים באותה קבוצה תזונתית. זה אומר שאם הילד שלכם לא אוהב סלק, אבל אוהב אוכמניות, אתם מסודרים! ההמלצה היא לחשוף את הילד ככל שניתן למגוון ירקות ופירות, בלי לייצר לחץ סביבו.

הארוחה הכי חשובה ביום: אנחנו כל הזמן שומעים ש"ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום", וזה נכון - זו הארוחה ששוברת את צום הלילה - אבל גם בארוחה הזאת, כמו ביתר הארוחות, אתם ההורים אחראים על הגשה מאוזנת ומגוונת, והילדים בוחרים מה מהאפשרויות לאכול וכמה לאכול.

מים: שתייה, כמו אכילה, צריכה להיות מותאמת לצרכים של הילדים. הגישו כוס מים לצד הארוחה ותנו להם להחליט על מידת הצמא. תעודדו את הילדים לשתות מכוס ולא מבקבוק. פעולה זו תלמד אותם את המיומנות הנכונה.

שגרה תזונתית: אנחנו לא יכולים באמת לדעת מה מידת הרעב של הקטנטנים שלנו, נכון? אז אנחנו נותנים להם ארוחות קטנות לאורך היום, כדי להיות בטוחים שהם אכלו מספיק. אין צורך לעשות את זה! שגרה מסודרת של ארוחות קבועות בשעות קבועות תיצור הקשבה לסימני הרעב והשובע, ותעודד גיוון תזונתי. למשל, אכילה של שלוש ארוחות מרכזיות ביום ושתי ארוחות ביניים.

והכי חשוב, שגם אתם וגם הקטנטנים תיהנו מהארוחה!

לעמוד הפייסבוק של גמדים>>

  • גמדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully