Primary Advertiser

הרגע הזה ביום שיכול לעצבן כל אימא אוהבת ומסורה

בשיתוף גמדים

20.8.2020 / 8:00

רביטל ויטלזון יעקבס, סטנדאפיסטית, כותבת, אושייה בוואטסאפ של הגן ואימא לחמישה ילדים שהופכים את החיים שלה לסרט אקשן מסבירה איך היא מתמודדת עם אחד הרגעים הכי מלחיצים ביום

הפקות RECORD

להיות הורה, בטח לילדים קטנים, זה אומר לחיות בלחץ. כן, ילדים זה עם תובעני, בטח כשהם נהנים מיתרון מספרי שלרוב הורה אחד - שלום לכן אימהות יקרות - צריך להתמודד מולו במשך רוב שעות היום. מהרגע שפוקחים עיניים האקשן מתחיל.

עוד לא שבע בבוקר וכבר הבית על גלגלים וכבר צריך לארגן את הילדים במקביל למשא ומתן לשלום שצריך להשכין בבית כי הרי למריבות ביניהם יש לו"ז משלהן. והדרישות שלהם בלתי פוסקות. בכל זאת, חמישה אנשים קטנים, שכל אחד מהם עולם ומלואו וביחד הם יוצרים סימפוניה של קקופוניה. זאת לא מרוצה מהכריך, ההוא רב עם החבר שאליו היה אמור ללכת אחרי בית הספר וכמובן שצריך ללכת לגן השעשועים אחר הצהריים, והמקרר ריק לגמרי!

אז מה עושים? אתן יכולות לחתוך פרי, לקחת ביסקוויטים או חטיף או להביא אתכן מעדן גבינה ופרי גמדים באריזת סקוויז חדשה שלא דורשת מכם אפילו כפית ומשאירה את הילדים נקיים - לפחות עד סוף היום. בדיוק הרגע שאבא נכנס הביתה והמתוקים רצים אליו ומשאירים אותך בלי מילים.

בשיתוף גמדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully